Az életünk több mint egyharmadát a munkahelyünkön töltjük, amit legjobban a mozgásszegény életmód jellemez – céges autóval járunk mindenhová, a mi parkolónk van a lifthez legközelebb, a megbeszélésekre hozzánk jönnek…. Azt gondoljuk, hogy el vagyunk kényeztetve és bele sem gondolunk, hogy ezek az apró befenitek hogyan hatnak a jólétünkre és megfelelő módon élünk-e velük, vagy nem tudatosan, de visszaélünk velük?!

 

A stressz a mindennapok rejtett faktora, amit nem látunk az excel sorokban költségként, ettől függetlenül jelen van. “Kapcsolt termék” formájában a krónikus betegségek 60%-nak az okozója. A stressz mentes élet nem lehet reális cél, de a jobb rezíliencia / ellenállás igen, amit legjobban megfelelő mennyiségű és minőségű mozgással, táplálkozással, alvással befolyásolhatunk.

 

Neked való:

  • ha minden a te válladon nyugszik
  • ha mindenki valamit akar tőled
  • ha elérted azt a poziciót, egzisztenciát amire vágytál, de mégis időről-időre kényelmetlenül érzed magad
  • a nemzetközi menedzsmentben azt látod, hogy minden „peer-ed” fitt és pozitív hozzáállású – felmerül benne, hogy hogyan csinálják?

Objektív, egyénre szabott, valós helyzeteken alapuló, legmodernebb fiziológiai méréssel támogatott 6-12 alkalmas folyamat, ami konkrét válaszok az alábbi kérdésekre:

  • Melyek a munkám stresszorai? Újratöltődöm a munkanapok után?
  • Hatékony a regenerációm?
 Vannak-e flow-élményeim?
  • Mikor és mennyit ajánlott mozognom?
  • Mit kell tennem, hogy feltöltődjek?
  • Milyen az energia-háztartásom?
  • Hol vannak fizikai és mentális terhelésem határai?
  • Veszélyeztet-e a kiégési szindróma?

Hogyan?

  1. A világ első számú testszenzorának segítségével, amit a világ legjobb sportolói is használnak és innovációs nobel-díjat kapott, (www.firstbeat.com/work-well-being) 5 napon keresztül, szinte klinikai pontossággal beazonosítjuk, hogy mi történik a mindennapokban.
  2. Átbeszéljük, elemezzük, hogy hol vannak a kritikus stresszpontok és melyek a feltöltődést biztosító tevékenységek.
  3. Kidolgozzuk az integrált minőségi-élet stratégiát munka, magánélet, mozgás, alvás, helyes táplálkozás mentén.

Miért éri meg?

  • Több (tesi és lelki) energia
  • Nagyobb tudatosság és jobb ellenállás a stressz helyzetekben
  • Jobb minőségű döntések
  • Jobb emberi kapcsolatok
  • Kiegyensúlyozott Test – Elme kapcsolat, fittség

A világ legnagyobb Integratív (holisztikus) szemléletű Nutrition iskolájában tanultam New Yorkban, a jólétről, táplálkozásról, a munka – magánélet integrációjáról, a kiégésről és még sok minden másról. Tanáraim a világ vezetői, orvosai, kutatói, táplálkozás szakértői, akik napjaink Egészség és Jólét mozgalmának élvonalában állnak.  A teljesség igénye nélkül: Joshua Rosenthal, Deepak Chopra MD, Arianna Huffington, Marion Nestle, PhD, MPH – professor of Nutrition at NY University David Katz MD-Yale Prevention Center, Walter Willet MD – chairman of Nutrition at Harvard School of Public Health.

www.brigittafuri.eu

http://fusionvital.hu/furi-brigitta/